06 46 380 270 info@crowntext.nl

Dit voorjaar heb ik gewerkt aan de vertaling van De ultieme vraag 2.0 van Fred Reichheld, een update van het boek dat hij in 2006 schreef over NPS, oftewel de Net Promotor Score. Dit boek was een doorslaand succes en omdat NPS op grote schaal door bedrijven is omarmd, is er al na relatief korte tijd een tweede editie uitgebracht. Doordat het instrument tegenwoordig zo veel wordt gebruikt, zijn er sinds de publicatie van het eerste boek allerlei nieuwe inzichten ontstaan uit de praktijk van alledag. Nu denk je misschien: ‘NPS? Nog nooit van gehoord.’ Maar eigenlijk heeft iedereen er tegenwoordig regelmatig mee te maken. Bij NPS draait het namelijk om de ultieme vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons bij vrienden of collega’s zult aanbevelen? En tegenwoordig zie je deze vraag regelmatig voorbijkomen bij onlinewinkels, restaurants, hotels, taxibedrijven, noem maar op.

Dit boek is vooral gericht op bedrijven die willen weten hoe ze hun klanten beter van dienst kunnen zijn en hoe ze hun klanten aan zich kunnen binden. Op LoyaltyFacts vind je een recensie van het boek.